L'auditora avala l'eficincia del sistema de l'entitat
ANDORRA LA VELLA (ANDORRA), 25 (EUROPA PRESS)
Creand Crdit Andorr ha renovat la certificació de qualitat ISO 9001:2015 i n'ha ampliat el provement a tots els departaments de l'rea d'inversions.
Segons detalla l'entitat en un comunicat, fins ara disposava del segell de qualitat per a les rees de tresoreria, gestió de balan, administració de mercats, estructuració i taula de distribució.
Ara, la certificació s'ha ests a les rea de gestió d'actius i d'institucions financeres, i també s'ha ampliat a una part dels processos operatius del departament de l'Oficina Central Administrativa i Corresponsalia, sota la dependncia de la central de serveis operatius.
D'altra banda, la societat gestora Creand Asset Management ha rebut "la conformitat del manteniment" de la mateixa certificació, ja que segons s'informa, ser l'any vinent quan, per periodicitat, toqui renovar-la.
AUDITORIA
L'informe d'auditoria de gestió de l'empresa certificadora BSI, que ha fet les dues avaluacions, "avala l'eficcia" d'un sistema de gestió de qualitat i de millora contínua per garantir la satisfacció del client.
El procés de renovació d'aquesta certificació comporta un "informe exhaustiu" d'avaluació que ha perms comprovar que tots els requisits de la norma de gestió s'aborden amb eficcia.
La renovació demostra que l'entitat continua treballant per al compliment dels requisits que marca la norma, "demostrant el seu lideratge", amb un enfocament als processos, riscos i oportunitats, i sempre donant respostes a les necessitats dels clients, apunten.
Ara, amb l'ampliació del provement a altres rees, "consolida el seu compromís" perqu la gestió de qualitat és més extensiva.
L'auditoria ha tingut en compte la finalització de la integració de Vall Banc i la consegüent incorporació tant de les carteres i els clients, com de part de l'equip.
De la mateixa manera s'ha tingut en compte el canvi de marca i la posada en funcionament del servei de Bizum.
Finalment, han indicat que Creand té el compromís amb "l'excellncia" en la gestió i el servei que ofereix als clients i ho fa seguint les millors prctiques internacionals i els més alts estndards de qualitat, en les seves paraules.