BARCELONA 27 març (EUROPA PRESS) -
Lola Casademunt va tancar l'exercici 2024 amb una facturació de 56,5 milions d'euros, un 25% més que l'any anterior, informa en un comunicat aquest dijous.
Per canals, l''online' va augmentar les vendes en un 62% interanual, mentre que el multimarca les va incrementar un 19% i el 'retail', en un 21% respecte al 2023.
El CEO de la marca, Paco Sánchez, ha mostrat satisfacció pels resultats i ha assenyalat que el 2024 "ha estat dur per al sector i per a l'economia en general a causa de la situació geopolítica i macroeconòmica mundial".
A tancament de l'any passat, la companyia comptava amb 9 botigues pròpies, 4 franquícies i 44 estands de cantonada a centres d'El Corte Inglés, a més de 684 punts de venda multimarca a Espanya.
En el mercat internacional, ha sumat un 'concept store' en 'joint venture' amb Perfumería Julia a Andorra, més 3 estands de cantonada a Portugal i 2 botigues a l'Aràbia Saudita, i ja és present a 42 països, amb més de 840 punts de venda a l'estranger.