Publicat 02/01/2025 12:51

27 equipaments de Barcelona actualitzen els convenis de gestió cívica amb l'Ajuntament

BARCELONA 2 gen. (EUROPA PRESS) -

27 equipaments amb gestió cívica de Barcelona ja comencen aquest 2025 aplicant els nous protocols que va aprovar l'Ajuntament el juny del 2024, i que a mesura que han anat exhaurint la vigència dels convenis anteriors, s'han anat renovant i actualitzant.

Segons han informat en un comunicat, en les darreres setmanes del 2024 s'han renovat les gestions cíviques de 10 equipaments de Sant Martí, 10 equipaments més de Nou Barris, 4 del districte de Sants-Montjuïc, 2 a Sant Andreu, i un del districte d'Horta-Guinardó,

Aquest procés d'actualització de la gestió cívica d'equipaments continuarà al llarg del 2025 amb l'actualització d'una desena més de convenis, que són els que es preveu que aquest any exhaureixin la seva vigència.

Han afegit que la nova regulació fixa els criteris per establir quins tipus d'espais es poden adjudicar en gestió cívica.

A la capital catalana actualment hi ha 60 equipaments amb gestió cívica o ciutadana, entre els quals abunden els casals de barri, els centres cívics, els casals de joves, les cases de cultura i altres projectes singulars.