Assegura que desplaar-se entre Barcelona i els municipis metropolitans no hauria de superar els 30 minuts
BARCELONA, 20 maig (EUROPA PRESS) -
La número dos d'ERC a les municipals de Barcelona, Elisenda Alamany, ha proposat ampliar la L4 del Metro fins a La Sagrera i avanar les obres de les línies L9 i L10 per fomentar l'ús del transport públic, reduir la toxicitat que provoca l'ús del vehicle privat i millorar la fludesa de la mobilitat al centre de la capital catalana.
En un acte al barri de Ciutat Meridiana, Alamany ha assegurat que els desplaaments entre Barcelona i els municipis de l'rea metropolitana no haurien de superar els 30 minuts, i ha detallat que aquesta referncia hauria de complir-se des dels nodes com plaa Catalunya, Sants, Glries i Barcelona nord amb la resta de municipis.
El regidor i número cinc, Jordi Coronas, ha lamentat la vaga del Metro d'aquest dilluns per la gestió de Transport Metropolitans de Barcelona (TMB) del problema de l'amiant: "No direm que el pla de TMB de retirada d'amiant no sigui bo, per no s'ha gestionat bé el tema amb els treballadors".
"Si governem impulsarem una auditoria de gestió exhaustiva perqu TMB funcioni com un rellotge. Volem que la freqüncia sigui la que esperen els usuaris, i que no es trobin amb sorpreses", i la número nou, Maria Buhigas, ha dit que milloraran la xarxa actual de carrils bici i se centraran en qu siguin més segurs.
Coronas també ha dit que, mentre no s'implanta la T-Mobilitat, ERC proposar el pagament fraccionat de la T-Jove, i, preguntada sobre la visió dels republicans per la connexió del tramvia, Alamany ha defensat que qualsevol decisió estratgica de la ciutat com la unió d'aquesta infraestructura ha d'anar acompanyada del rigor necessari.