BARCELONA 11 set. (EUROPA PRESS) -
L'alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, ha afirmat aquest dilluns que els valors que ha de representar Barcelona són "els que tenen a veure amb la convivncia, el dileg, la diversitat i la prosperitat compartida per tot el món".
Ho ha dit en declaracions als mitjans després de participar en la tradicional ofrena al monument de Rafael Casanova per la Diada al costat dels tinents d'alcaldia Laia Bonet, Albert Batlle i Jordi Valls; el líder del grup municipal TriasxBCN, Xavier Trias; el del grup d'ERC, Ernest Maragall; el regidor de BComú, Jordi Martí, i altres regidors del consistori.
Collboni ha destacat el seu "compromís ferm" en defensa de la llengua i la cultura catalanes i amb la prosperitat compartida, que, segons ell, ha de servir per lluitar contra les desigualtats socials i el canvi climtic.