BARCELONA 1 set. (EUROPA PRESS) -
El districte de Ciutat Vella de Barcelona, juntament amb l'agència pública Barcelona Activa, ha editat un catàleg digital de comerços amb 34 establiments per fomentar la compra de proximitat entre els visitants.
El catàleg 'Compra a Ciutat Vella' recull aquests comerços "representatius del talent local, sostenibles o amb voluntat d'impacte social" i es difon a través de pàgines web i 9 hotels del districte, segons ha informat aquest diumenge l'Ajuntament de Barcelona en un comunicat.
Els hotels informaran i exposaran als seus establiments codis QR i elements informatius, i també es distribuiran postals publicitàries i s'exhibiran pòsters per donar a conèixer l'oferta de proximitat entre els visitants.
SEGONA FASE
En una segona fase, es preveu ampliar la difusió a equipaments culturals i que el Consorci de Turisme també es pugui fer ressò de la iniciativa per dinamitzar el comerç local de Ciutat Vella.
El regidor del districte de Ciutat Vella, Albert Batlle, ha destacat que és un producte per posar en valor el comerç de proximitat: "Creiem que el turisme valorarà el catàleg, precisament per presentar una oferta fora de circuits massius, globals i homogeneïtzadors i amb un valor diferenciador".