Publicat 14/02/2025 16:07

Els usuaris del Metro de Barcelona el puntuen amb un 8,02 el 2024, la nota més alta des del 2010

Archivo - Metro de Barcelona
@TMB_BARCELONA - Archivo

BARCELONA 14 febr. (EUROPA PRESS) -

Els usuaris del Metro de Barcelona van puntuar el servei amb un 8,02 el 2024, nota amb la qual supera el 7,94 del 2023 i assoleix la valoració més alta des que van començar els Estudis de Percepció del Client de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) el 2010.

Segons un comunicat de TMB, els tres aspectes més ben valorats del suburbà han estat l'oferta (8,18), l'accessibilitat (8,05) i l'atenció (8,02), i el pitjor ha estat la seguretat, amb un 6,95 de valoració.

D'altra banda, els usuaris han puntuat amb un 7,95 la informació, amb un 7,79 la fiabilitat i han atorgat un 7,14 al confort, en un any en el qual destaquen les xifres "històriques" que s'han assolit, amb prop de 469 milions de validacions.

Per la seva banda, la xarxa d'autobusos de Barcelona obté una puntuació de 8,02, amb la qual manté la línia dels últims 5 anys en què sempre s'ha valorat la xarxa de bus per sobre del 8.

La presidenta de TMB, Laia Bonet, ha celebrat els nivells elevats de valoració perquè mostren la confiança dels usuaris en les xarxes de metro i bus, i ha posat en valor la "bona feina" dels treballadors, a qui ha agraït el seu esforç per mantenir un servei de transport públic tan eficient, segons ella.

Contador