TARRAGONA 1 ago. (EUROPA PRESS) -
La possible presència de petits taurons, de l'espècie tintorera, ha obligat a prohibir el bany la tarda d'aquest divendres a les platges d'Altafulla i de Canyadell, a Torredembarra, han explicat a Europa Press fonts de Protecció Civil.
Les mateixes fonts han afegit que als socorristes d'aquestes dues platges els hi ha semblat veure un petit tauró a les 13.30 hores, i han hissat la bandera vermella com a mesura preventiva.
Creu Roja ha rastrejat la zona i no ha trobat cap tintorera, i en les platges del voltant oneja la bandera groga per fortes corrents a la mar.
Fa escassament dues setmanes, també es va prohibir el bany en sis platges del Maresme, situades al Masnou i Premià de Mar (Barcelona), per la presència de tres taurons tintorera.
En concret, l'Ajuntament de Premià de Mar va prohibir entrar a l'aigua en quatre platges --Ponent, Descàrrega, Pla de l'Ós i Bellamar-- i el del Masnou en dos --Masnou i Ocata--.