BARCELONA 27 oct. (EUROPA PRESS) -
La 080 Barcelona Fashion s'ha reivindicat com a "plataforma de moda emergent, sostenible i inclusiva" en l'última jornada de la 32a edició de l'esdeveniment, organitzat per la Conselleria d'Empresa i Treball de la Generalitat al Recinte Modernista de Sant Pau de Barcelona.
Aquest divendres han desfilat les propostes de la marca de roba de bany i interior Gillermina Baeza; la marca que combina esttica experimental amb la tradició Bielo_Oscarleon i la firma de 'slow fashion' Habey Club, informa la Generalitat en un comunicat.
També han presentat les seves propostes la marca "amb gran projecció internacional" The Label Edition; el guardonat Eñaut, i ha tancat la firma Syndical Chamber.
PATROCINADORS I COLLABORADORS
L'edició del 2023 ha comptat amb els patrocinadors Kevin Murphy --perruqueria oficial--, MAC Cosmetics --maquillatge--, Moc Museum --continguts culturals oficials-- i The Hoxton --hotel oficial--.
Hi han collaborat Thya Professional Line, Rowenta, La Roca Village, Cointreau, Perucchi, Puerto de Indias i Natur All.
Així mateix, els patrocinadors de la 080 Reborn són l'Agncia de Residus de Catalunya, Girbau Lab i Vegtus.