Actualitzat 10/10/2024 16:55

La BNEW supera els 12.700 participants i els 10.000 contactes entre empreses

El delegat especial de l'Estat en el CZFB, Pere Navarro, durant una de les taules rodones
CZFB

BARCELONA 10 oct. (EUROPA PRESS) -

L'edició 2024 de la Barcelona New Economy Week (BNEW) ha registrat 12.746 professionals, dels quals 7.522 han estat presencials i 5.224, telemàtics, i 10.129 contactes entre empreses, informa el Consorci de la Zona Franca de Barcelona (CZFB) en un comunicat aquest dijous.

Entre dilluns i aquest dijous, hi han participat més de 350 'speakers', que han ofert 140 hores de contingut distribuïdes en 100 panells, sessions i debats dels set verticals que l'esdeveniment ha tingut aquest any: Digital Industry, Mobility, Sustainability, Aviation, Talent, Health i Experience.

El delegat especial de l'Estat en el CZFB, Pere Navarro, ha celebrat que l'esdeveniment "ha superat totes les expectatives d'assistència".

La directora general, Blanca Sorigué, ha afegit que es pot "afirmar rotundament que la BNEW s'ha consolidat com una cita imprescindible entre el sector B2B".

L'última jornada de la trobada ha servit per tractar assumptes com l'aplicació de noves tecnologies en salut, la competitivitat en el desenvolupament de connectivitat aèria o el paper dels joves en la nova economia.