BARCELONA, 26 set. (EUROPA PRESS) -
El debat de política general al Parlament ha arrencat aquest dimarts a les 10.05 hores amb la intervenció del president de la Generalitat, Pere Aragonès.
La presidenta de la cambra, Anna Erra, ha obert la sessió donant la benvinguda a la nova diputada de la CUP, Mar Ampurdanès, --en substitució d'Eulàlia Reguant-- i ha recordat les tres dones que han mort a mans de les seves parelles en les últimes setmanes a Catalunya.
Els diputats han guardat un minut de silenci per aquestes víctimes i pels morts en les catàstrofes naturals del Marroc i de Líbia.
Per la seva banda, Aragonès ha arribat cap a les 9.45 hores al Parlament després d'ultimar els detalls del seu discurs aquest dimarts al matí al Palau de la Generalitat.
Abans de comparèixer davant el ple, s'ha reunit amb tots els consellers del govern d'ERC, que afronta el seu primer debat de política general en solitari després de la sortida de Junts de l'executiu ja fa gairebé un any.