BARCELONA 20 juny (EUROPA PRESS) -
El CEO de l'America's Cup Event, Grant Dalton, i el 'chief brand officer' de Cupra, Ignasi Prieto, han presentat aquest dijous a la Casa Seat de Barcelona el trofeu de la 37a America's Cup, conegut informalment com l''Auld Mug', informa Seat en un comunicat.
Com a 'global partner' de la competició, Cupra ha donat la benvinguda al trofeu a manera de preludi del començament del 'trophy tour' de la competició, que tindrà lloc al llarg de la costa catalana del 25 de juny a l'1 de juliol.
El trofeu, el més antic en actiu de l'esport internacional, estarà exposat a la Casa Seat fins al migdia i, a partir del 25 de juny i fins a l'1 de juliol, visitarà set clubs nàutics catalans, incloent l'Escala, Palamós (Girona) Vilassar de Mar, Sitges (Barcelona) Tarragona i Cambrils (Tarragona), abans de tornar a Barcelona.
"Estem molt orgullosos de la nostra aliança amb l'America's Cup, una competició que ens inspira en molts nivells: des del disseny i el rendiment dels vaixells fins a l'ambició i l'esperit dels equips", ha dit Prieto.
Per la seva banda, Dalton ha assegurat que Cupra ajuda la competició a "connectar amb la gent de Barcelona i d'arreu del món, a través de valors fonamentals compartits i activacions atrevides que expliquen la història de l'esdeveniment".