BARCELONA 9 maig (EUROPA PRESS) -
Délifrance ha invertit més de 10 milions d'euros en la seva planta de producció de brioixeria a Rumans d'Isra (Frana), que tindr una capacitat d'emmagatzematge de 5.400 metres quadrats.
El director general de Délifrance Ibérica, Carles Nieto, ha assegurat que aquesta inversió permetr "augmentar la flexibilitat, millorar l'eficcia operativa del nostre sistema logístic accelerant les sortides directes dels clients i, sobretot, respondre a la creixent demanda de productes de brioixeria", informa aquest dimarts en un comunicat.
En quatre anys s'han invertit més de 40 milions d'euros en aquesta fbrica, per la qual cosa ha esdevingut el centre "d'excellncia" de l'empresa per a la producció de brioixeria.