Actualitzat 04/07/2018 17:47

Els supermercats del futur apostaran per l'atenció personalitzada i l'agricultura biodinàmica

SuperLab
SUPERLAB

BARCELONA 4 jul. (EUROPA PRESS) -

Els supermercats del futur apostaran per oferir al consumidor una atenció personalitzada per fer plaent la seva experiència de compra a la botiga física i per l'agricultura biodinàmica, proporcionant aliments que respectin el seu cicle de vida natural, sense utilitzar substàncies químiques.

Així es desprèn de SuperLab, una anàlisi elaborada per Evvo Retail i Grup Porcelanosa que analitza les noves tendències del supermercat del futur, com són l'ètica, la sostenibilitat, l'aprofitament alimentari i el control en la generació de residus, han informat en un comunicat conjunt aquest dimecres.

D'aquesta manera, planteja l'atenció personalitzada enfront de l'autoservei actual, amb el que després de diverses comandes SuperLab ajudarà l'usuari a escollir quins productes són comuns en el carro de la compra.

També podrà saber quan falta un producte i oferir al client la possibilitat d'incorporar-lo a la llista de la compra de forma immediata a través d'una aplicació mòbil dissenyada especialment per a això.

Així mateix, es filtraran els productes més consumits descartant aquells que no tinguin interès per al consumidor, facilitant una compra més àgil i ràpida.

A més, SuperLab acumularà les mínimes existències possibles, eliminarà els grans prestatges convencionals d'exposició i evitarà el malbaratament d'aliments, alhora que preveurà els materials ecològics i de fàcil reciclatge en la seva edificació.