BARCELONA, 6 set. (EUROPA PRESS) -
La fira gràfica Graphispag ha organitzat una vintena de jornades amb uns 60 ponents per "compartir coneixements i experiències" del sector amb el títol 'Impuls-Diàlegs', en l'edició d'aquest 2024.
Graphispag preveu reunir més d'un centenar d'empreses expositores i 11.000 visitants professionals al recinte de Gran Via de Fira de Barcelona de l'1 al 3 d'octubre, informa en un comunicat d'aquest divendres.
'Impuls-Diàlegs' tindrà reservat el Pavelló 2 i abordarà qüestions com la intel·ligència artificial, la sostenibilitat, la personalització, el disseny o les vendes de nous productes gràfics.
Entre d'altres, hi intervindran el representant de Grafiklandia Juan Blanco, els consultors Enrique San Juan i Jaume Casals, l'experta en vendes Mónica Mendoza i representants d'entitats com el Gremi d'Indústries Gràfiques de Catalunya, Pla Associats, Eurecat i Functional Plint Cluster.
A més de l'espai de conferències, Graphispag inclourà altres zones d'activitats, com la dedicada a personalització impresa, el 'Click & Print', una àrea de 'networking', i una altra de les aplicacions que tenen diferents materials en superfícies i productes finals, anomenat 'Interiorisme i Wrapping'.