Promociona professionals "amb mplia trajectria en el grup"
BARCELONA, 29 gen. (EUROPA PRESS) -
Grup Mediapro ha anunciat aquest dilluns canvis en la seva estructura organitzativa que impliquen la creació de dues noves unitats de negoci: Canals i Plataformes, que estar dirigida per Daniel Margalef, i Mediapro Experiences, dirigida per David Xirau.
Segons un comunicat de l'empresa, els canvis reforcen l'"aposta per una organització gil, poc centralitzada i molt transversal i horitzontal" en les diferents rees i divisions amb autonomia i capacitat de decisió.
La unitat de Canals i Plataformes aglutinar les activitats del grup dedicades a la planificació, producció i distribució dels canals i plataformes existents, incloent els de les noves audincies.
La secció de Mediapro Experiences agrupar l'activitat sobre "els formats experiencials" com les activacions de marques comercials, museus i exposicions, esdeveniments o experincies virtuals i immersives.
Amb la reestructuració, el grup estar dividit en un total de sis unitats: Broadcast Media Services, dirigida per José Luis Rubio; The Mediapro Studio, responsabilitat de Laura Fernández; l'Agncia de Drets Esportius, a crrec d'Oliver Seibert; Innovació, dirigida per Mari Carmen Fernández Tallón, i les dues noves.
NOUS CRRECS
El president i CEO del Grup Mediapro, Tatxo Benet, ha explicat que Juan Ruiz ser substitut l'1 de gener del 2015 per Laura Fernández, i José Luis Rubio, per l'actual director general d'Overon, Alberto Vía.
Juan Ruiz i José Luis Rubio "continuaran vinculats a la companyia".
Benet ha assegurat que les persones que assumeixen noves responsabilitats "no només suposen un relleu generacional, sinó que són l'evidncia de l'aposta" de l'empresa pel talent intern.