BARCELONA 2 febr. (EUROPA PRESS) -
El ministre d'Indústria i Turisme del Govern central, Jordi Hereu, i el conseller d'Empresa i Treball de la Generalitat, Roger Torrent, s'han emplaat a treballar per reindustrialitzar Catalunya en una reunió celebrada aquest divendres a la seu de la Conselleria.
Torrent ha exposat al ministre la "prioritat absoluta" de l'executiu catal de reindustrialitzar Catalunya i Hereu li ha ofert la seva collaboració, informen tots dos governs en els respectius comunicats.
El conseller ha defensat que l'administració "intervingui i doni suport" als projectes industrials, ha exposat iniciatives i ajuts impulsats dins el Pacte Nacional per a la Indústria i ha tornat a apostar per cogestionar els fons europeus.
Hereu li ha explicat que Catalunya és la comunitat que "més s'ha beneficiat" del Perte agroalimentari i que les empreses catalanes han rebut gairebé 300 milions del Perte del vehicle elctric i connectat (VEC).
També han abordat la "importncia" del sector turístic i han expressat la voluntat d'avanar cap a un model més sostenible i desestacionalitzat.