Publicat 05/02/2025 20:22

L'ISE bat "rècord" d'assistència en congregar a 50.000 persones en la seva primera jornada

El president de la Generalitat, Salvador Illa, rep al director general de l'ISE, Mike Blackman, al Palau de la Generalitat
EUROPA PRESS

BARCELONA 5 febr. (EUROPA PRESS) -

El director general de l'Integrated Sistems Europe (ISE), Mike Blackman, ha xifrat en 50.000 els assistents a la primera jornada de l'edició del 2025, celebrada aquest dimarts en el recinte Gran Via de Fira de Barcelona, i ha assegurat que és un "rècord" i que suposa un augment del 16% respecte a l'edició anterior.

"Estem sent molt exitosos", ha aplaudit durant la seva intervenció en la seva recepció al Palau de la Generalitat per part del president del Govern, Salvador Illa, aquest dimecres.

L'ISE se celebrarà fins al divendres en el recinte de Gran Via de Fira de Barcelona a L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona), on compta amb un 20% més d'espai que en l'edició del 2024.

Blackman ha agraït la "benvinguda" que ha rebut en la trobada a Catalunya, que ha dit que els ha fet part de la seva comunitat, i ha recordat les seves anteriors visites al Palau.

"L'ISE ha aterrat definitivament aquí", ha insistit Blackman en referència a la ciutat de Barcelona, i ha confiat que per als expositors aquesta edició també estigui sent un èxit.

També ha celebrat el "rècord" d'assistència assolit en la primera jornada de l'edició del 2025, que, segons ha dit, va congregar al recinte Gran Via de Fira fins a 50.000 persones.

Contador