Fira de Barcelona "refora la seva activitat firal" a la Xina
BARCELONA, 11 oct. (EUROPA PERSS) -
L'Smart City Expo Shanghai (SCESH) preveu reunir més de 5.000 assistents i un centenar d'expositors en l'edició que se celebrar a partir de dijous i fins dissabte al Shanghai New International Expo Center.
L'esdeveniment est coorganitzat pel Consell Xins per a la Promoció del Comer Internacional de Xangai (CCPIT Xangai) i Fira de Barcelona, amb el suport del Govern municipal, informa en un comunicat Fira de Barcelona, que "continua intensificant la seva activitat" al país asitic.
L'SCESH espera ser una "plataforma d'intercanvi oberta i única" perqu administracions i empreses de l'mbit de les ciutats intelligents abordin qüestions de mobilitat, inclusió i millora de la governana.
El director de negoci internacional de Fira de Barcelona, Ricard Zapatero, ha assegurat que aquest saló és "una part important en l'estratgia de crear una plataforma global per a l'intercanvi d'idees" sobre els reptes urbans.
FIRA DE BARCELONA
Fira de Barcelona veu "part" de la seva estratgia d'internacionalització en l'organització d'edicions internacionals de l'Smart City Expo World Congress, un esdeveniment celebrat anualment a la capital catalana.
El recinte "refora la seva activitat firal" al país asitic: treballa en la promoció d'esdeveniments i gestiona els recintes de Nanchang i Xuzhou, que preveuen que arribi a les 71 fires i congressos el 2023, respecte als 41 del 2022.
PONENTS
Entre els ponents de l'SCESH figuren el sotsdirector de l'Institut de Recerca de la Informació de l'Acadmia de Cincies Socials de Xangai, Ding-Bo Tao, i el sotsdirector de l'Institut de Prevenció i Socors de Desastres de la ciutat, Han Xin.
També el director del Centre de Gestió i Operacions Urbanes de Xangai, Xu Huili, i el director del Comit Professional de Transport Intelligent de l'Associació de Transport de Xangai, Zhu Hao.