BARCELONA 26 nov. (EUROPA PRESS) -
L'empresa catalana de moda Mango ha arribat a les 40 botigues pròpies als Estats Units (EUA) i en preveu obrir una vintena més el 2025, amb les quals tancaria l'any vinent amb unes 65 i duplicant la seva plantilla fins als 1.200 treballadors.
La companyia ha assolit l'objectiu del 2024 "abans del previst", ja que esperava arribar a aquesta xifra a tancaments d'any, i preveu superar-lo amb dues obertures més, informa en un comunicat aquest dimarts.
El director d'Expansió i Franquícies de Mango, Daniel López, ha afirmat que el mercat nord-americà és "un pilar fonamental" de la seva estratègia global, i l'empresa invertirà 70 milions de dòlars en noves botigues entre 2024 i 2025.
La implantació als Estats Units s'emmarca en el pla estratègic 2024-2026, que té com a objectiu reforçar la seva "proposta de valor diferencial" mitjançant l'impuls de l'expansió i les vendes.
ESTATS
Durant el 2024, Mango ha desembarcat als estats de Pensilvània, Massachusetts i Washington DC, a més d'ampliar la seva presència a Califòrnia i a Nova York, entre altres obertures.
El 2025, Mango preveu arribar a ciutats com Seattle, Chicago o Las Vegas i tancar l'any amb prop de 65 botigues pròpies al país.