BARCELONA 16 juny (EUROPA PRESS) -
Bultaco ha llogat una nau al polígon industrial del Pedregal de Montmeló, pròxim al Circuit de Catalunya, des d'on produirà els seus nous models de motocicleta, després d'anunciar a mitjans de maig que en recuperava la producció després de tres dècades.
En un comunicat aquest dilluns, la marca ha informat que s'ha seleccionat aquesta ubicació per la seva proximitat a la majoria de les empreses proveïdores, ja que en un radi màxim de 50 quilòmetres hi ha el 80% dels proveïdors.
La nau té més de 2.000 metres quadrats en planta, que estarà destinada majoritàriament a fàbrica, tot i que també disposarà de 300 metres quadrats d'oficines en dues plantes i un espai destinat a la futura Bultaco Factory Store.
Està previst que aquestes naus acolliran el 2015 una plantilla de més de 50 treballadors per a una producció de partida de 2.000 unitats dels dos models inicials, que seran motocicletes elèctriques, i la companyia creu que arribaran a crear uns 150 llocs de treball entre directes i indirectes.
Paral·lelament, Bultaco seguirà desenvolupant les activitats d'investigació al centre d'R+D de Madrid situat al Parc Científic de la Universitat Carlos III de Leganés.
Bultaco va ser fundada el 17 de maig del 1958 i va fabricar motocicletes a Sant Adrià de Besòs (Barcelona) fins al 1983; actualment ven roba i altres articles com rellotges i cascos.