BARCELONA 8 jul. (EUROPA PRESS) -
La firma de tractaments i bellesa Natura Bissé, que va registrar un volum de negoci de 37,7 milions d'euros l'any passat, preveu augmentar la seva facturació un 7% aquest 2013, fins a 40,3 milions, gràcies a l'expansió internacional, ha informat en un comunicat aquest dilluns.
La companyia té quatre filials als Estats Units, Mèxic, Emirats Àrabs i Gran Bretanya, és present en 25 països i a final de 2012 va desembarcar a la Xina amb la seva primera botiga emblema, ubicada al centre comercial Pacific Place de Hong Kong.
L'aposta de Natura Bissé per la internacionalització és ferma i vol consolidar-se amb noves obertures a Àsia, L'Orient mitjà, els Estats Units i Europa, i arribar a acords de col·laboració amb hotels i balnearis.
Així, l'empresa creixerà a través d'aliances amb el Ritz Carlton d'Osaka i Dubai, Park Hyatt de Seul i Dubai, Rosewood Abu Dhabi, Sharjah Ladies Club de Sharjah, Al Faisaliah Rosewood Hotel en l'Aràbia Saudita, Mandarin Oriental i Nobu Hotel a Las Vegas, entre d'altres.
Des del març, la companyia és present en la venda en línia amb la comercialització de 15 productes a través de la nova secció de bellesa de Net-A-Porter, un portal d'Internet d'articles de luxe, i a través d'aquest projecte la firma arribarà a més de 75 països.
Natura Bissé, amb seu a Barcelona, té com a objectiu reforçar la seva xarxa directiva i comercial, potenciar la innovació, la investigació i el desenvolupament de producte i impartir cursos de formació.