Publicat 17/02/2023 13:52

mnium mantindr "la lluita per la llibertat" malgrat la petició de penes per a Jové i Salvadó

Archivo - El president d'mnium Cultural, Xavier Antich
MNIUM CULTURAL - Archivo

BARCELONA 17 febr. (EUROPA PRESS) -

mnium Cultural ha avisat que continuar exigint l'amnistia i l'autodeterminació i enfortint "la lluita per la llibertat" malgrat que la Fiscalia demani set anys de presó per al president d'ERC al Parlament i ex-secretari general de Vicepresidncia i Economia, Josep Maria Jové, i sis per a l'exsecretari d'Hisenda i actual president del Port de Barcelona, Lluís Salvadó, per l'1-O.

"La democrcia de l'Estat espanyol: 13 anys de presó per l'1-O. Tot el suport", ha destacat l'entitat en una anotació en el seu compte de Twitter recollida per Europa Press.

La Fiscalia també demana un any d'inhabilitació per a la consellera de Cultura, Natlia Garriga, i l'entitat ha recalcat que hi ha "4.200 represaliats" per exercir drets fonamentals i lluitar per la independncia.