Publicat 21/04/2023 20:10

PortAventura World es converteix en empresa B Corp pel seu impacte social i cura mediambiental

Un moment del debat
PORTAVENTURA WORLD - GEMMA_MIRALDA

Acull una trobada amb altres empreses B Corp: 'Ser B per canviar el món'

TARRAGONA, 21 abr. (EUROPA PRESS) -

PortAventura World s'ha convertit en empresa B Corp pel seu impacte en la societat i la cura del medi ambient, en superar els requisits de mesurament d'impacte i complir alts estndards de compliment en acompliment mediambiental, social i de bon govern.

El president de PortAventura World, Arturo Mas-Sardá, ha dit que suposa un abans i un després en la seva manera d'actuar, gestionar i governar, i és "la constatació d'una companyia, referent en el sector turístic i de resorts temtics de tot el món, que sempre ha procurat tenir una visió a llarg termini", informa aquest divendres en un comunicat.

PortAventura World és ara una de les més de 6.000 B Corps en més de 84 pasos i de 150 indústries, i, segons dades recents, "més de 200.000 empreses segueixen l'exemple i lideratge de les B Corps a través de l'ús de l'Avaluació d'Impacte B", l'eina de mesurament i gestió d'impacte que permet a les companyies convertir-se en B Corp.

TAULA RODONA

PortAventura World ha organitzat per aquest motiu la trobada 'Ser B per canviar el món', amb la presncia d'altres companyies del teixit empresarial internacional amb certificació B Corp, per posar en comú idees i projectes amb que les empreses milloren la seva contribució al medi ambient i a la societat.

La taula, moderada pel periodista Roberto Brasero, ha tingut Choni Fernández, directora de sostenibilitat de PortAventura World; Teresa Ventura, Investor Relations & ESG de MásMóvil; Ferran Miquel, responsable d'ESG d'Isdin; Jens Muñoz, Public Affairs Manager i Shared Value & Sustainability Business Partner de Chiesi Espanya; Robert del Barrio, director de nous canals comercials de Danone Iberia, i Daniel Truran, ambaixador de B Corp a Espanya i membre del patronat de B Lab Spain.

Han constatat la importncia de les empreses per contribuir a millores en el món, així com iniciatives i mesures reals que generen un impacte positiu al planeta i en la societat en el seu conjunt, pautant les claus per ajustar les accions de sostenibilitat, acció social i bon govern sense perdre abast ni rendibilitat.