Actualitzat 17/03/2023 13:09

Presó per a l'exentrenador del Perelló (Tarragona) per presumpta agressió sexual a una jugadora

Archivo - Cotxe dels Mossos d'Esquadra
ARCHIVO

TARRAGONA, 17 març (EUROPA PRESS) -

El jutjat d'instrucció 3 de Tortosa (Tarragona), en funcions de guàrdia, ha acordat presó provisional comunicada i sense fiança per a l'exentrenador d'un equip de futbol femení del Perelló (Tarragona) per presumptament agredir sexualment una jugadora.

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha explicat en un comunicat aquest divendres que la causa està oberta pel delicte d'agressió sexual.

Fonts pròximes al cas van informar dijous a Europa Press que l'home presumptament l'assetjava per quedar amb ella i, després d'insistir molt, ella hi va accedir.

Les mateixes fonts van explicar que van quedar a casa del detingut, on "la va pressionar per consumir substàncies estupefaents, la va retenir i la va agredir sexualment".

Després de diverses comprovacions i la denúncia de la víctima, els Mossos d'Esquadra van detenir dimecres l'exentrenador de 42 anys.