MADRID 7 març (EUROPA PRESS) -
Puig, companyia global del sector de la bellesa, va obtenir un benefici net de 465 milions d'euros al 2023, xifra un 16% superior a la del 2022, segons ha informat aquest dijous la companyia, que va registrar una xifra de vendes rcord per tercer any consecutiu.
En concret, les vendes de Puig van assolir l'any passat els 4.304 milions d'euros, un 19% més que al 2022, amb creixements de dos dígits en tots els segments i rees geogrfiques.
La companyia ha destacat que aquests resultats se situen "molt per davant" del previst en el pla que va establir al 2021 d'arribar als 3.000 milions d'euros en vendes al 2023.
"Grcies al creixement assolit durant els últims tres anys, per sobre del creixement del conjunt del mercat de la bellesa, Puig ha doblegat els ingressos nets del 2020 un any abans del planejat i, prcticament, ha aconseguit triplicar-los dos anys abans del previst", ha subratllat la signatura.
El resultat brut d'explotació (Ebitda) de Puig va assolir al 2023 els 849 milions d'euros, la qual cosa representa un augment del 33% respecte al 2022 i un marge d'Ebitda del 20%.
"Hem assolit aquests extraordinaris resultats grcies a la nostra estratgia, que consisteix a construir un portfoli de marques prpies centrades en els productes Prestige i ampliant el nostre lideratge en les fragncies del segment Niche i en el maquillatge i en la cura de la pell", ha destacat Marc Puig, president executiu de Puig.
(HI HAUR AMPLIACIÓ)