BARCELONA 20 març (EUROPA PRESS) -
L'Institut de Turisme d'Espanya (Turespaña) i l'aerolínia Level han signat un acord de collaboració per organitzar accions de mrqueting de cara a promocionar l'Aeroport de Barcelona-el Prat com a hub amb els Estats Units, han explicat en un comunicat conjunt aquest dimecres.
L'acord s'emmarca en l'obertura de la nova ruta aria entre Barcelona i Miami el prxim 31 de mar, i en que la companyia incrementar la seva capacitat en les rutes amb Boston, Los Angeles, San Francisco i Nova York.
Les activitats que desenvoluparan les dues parts dins l'acord consistiran en l'elaboració de campanyes de mrqueting conjuntes en mitjans de pagament, preferentment 'online'.
Les activitats "tindran sempre com a finalitat la promoció i l'enfortiment del posicionament de les destinacions del mercat nord-americ" i, amb aix, donar suport a la continutat de les rutes.
L'acord té la durada d'un any i un pressupost per a accions conjuntes de publicitat i mrqueting en mitjans de pagament de 500.000 euros que assumiran Turespaña i Level a parts iguals.