Actualitzat 08/03/2025 13:45

Marta García lluitarà per les medalles en els 3.000 metres

L'atleta espanyola Marta García
RFEA

MADRID 8 març (EUROPA PRESS) -

L'atleta espanyola Marta García s'ha classificat aquest dissabte per a la final dels 3.000 metres del Campionat d'Europa d'atletisme sota sostre, que s'està disputant a Apeldoorn (Països Baixos), en una tercera jornada en què els velocistes Abel Jordán i Guillem Crespí disputaran les semifinals dels 60 metres.

A la primera semifinal dels 3.000 metres femenins, la palentina, bronze continental a l'aire lliure el 2024, va estar a la cua del grup fins al pas pels 2.000 metres, quan va reavivar la carrera i es va situar al capdavant. Finalment, va ser segona amb una marca de 9:08.23, només per darrere de la britànica Melissa Courtney-Bryant (9:08.19).

En aquesta mateixa sèrie va participar la segoviana Águeda Marquès, campiona d'Espanya i finalista olímpica de 1.500 metres a París, que només va poder ser setena (9:09.36). A més, a la primera semifinal va participar una altra segoviana, Idaira Prieto, que també va acabar en setena posició (9:04.15).

A les preliminars de 60 metres llisos, Guillem Crespí va concloure sisè (6.66) a la primera de les sèries i va avançar a semifinals amb el tercer dels cronos, mentre que el madrileny Abel Jordán, quart divendres la final de tanques, va ser tercer (6.67) a la seva i també estarà a la següent ronda.

Contador