Actualitzat 03/03/2025 17:44

Cardona i Alonso obtenen la plata en relleus mixtos en el Mundial de skimo

Ana Alonso i Oriol Cardona en el Mundial d'esquí de muntanya de Suïssa 2025
FEDME

BARCELONA 3 març (EUROPA PRESS) -

La parella espanyola d'esquí de muntanya formada pel català Oriol Cardona i l'andalusa Ana Alonso s'ha proclamat aquest dilluns subcampiona del món en la disciplina de relleus mixtos en el Mundial d'esquí de muntanya que se celebra a Morgins (Suïssa) i han obtingut un dels dos bitllets per als Jocs Olímpics d'hivern de Milà-Cortina d'Ampezzo del 2026.

En l'últim relleu Oriol Cardona ha signat una gran remuntada per superar la rival de Suïssa i fer, en aquesta última transició, que la parella espanyola es pengés la medalla de plata i obtingués, en quedar a escassos 0,9 segons de l'or de França, la segona i última plaça per a la pròxima cita olímpica.

Ana Alonso i Oriol Cardona fan història en esdevenir la primera parella espanyola a assolir una classificació olímpica, en una disciplina de relleus mixtos que debutarà en el programa olímpic d'aquí a un any.

Contador