Actualitzat 09/02/2025 12:40

Detenen un home per presumptament matar la seva dona a Benalmádena (Màlaga)

Archivo - Imatge de recurs de la Policia Nacional
POLICÍA NACIONAL - Archivo

BENALMÁDENA (MÁLAGA), 9 (EUROPA PRESS)

La Policia Nacional ha detingut un home per matar presumptament la seva dona de 48 anys aquest diumenge a la matinada a la localitat de Benalmádena, a Màlaga.

Segons informen les fonts del cos a Europa Press, la detenció es va fer després que l'home va provocar un incendi en un habitatge. En aquest sentit, assenyalen la recepció de diversos avisos de diferents entitats que alertaven del foc i que la dona estava sent maltractada.

Per part del 112, s'explica que van assistir distintes alertes a les 05.25 amb motiu d'un incendi al carrer Álamos. A continuació, van donar l'avís a la Policia Local i Nacional, als Bombers i a Emergències Sanitàries 061.

Durant l'operatiu, l'incendi va ser sufocat i es va descobrir a l'interior de l'habitatge una dona morta. Segons la Policia Nacional, els companys de la Policia Local van trobar el detingut quan van arribar a l'exterior de l'habitatge, així com els tres fills de la parella i un quart, la mare del qual era la víctima.

Si bé, des del 112 precisen que la Policia Local va rescatar tres menors del domicili. El centre coordinador ha rebut diferents crides a les 09.10 del matí advertint de la presència de fum que sortia del domicili, tot i que posteriorment es va extingir.

Contador