Publicat 04/02/2025 15:22

3 detinguts i 600 plantes de marihuana intervingudes en un operatiu policial a Girona

Archivo - Un vehicle de Mossos d'Esquadra en una imatge d'arxiu
MOSSOS D'ESQUADRA - Archivo

GIRONA 4 febr. (EUROPA PRESS) -

Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest dimarts 3 persones per un delicte contra la salut pública, n'han denunciat penalment 2 més i han intervingut 600 plantes de marihuana en un operatiu policial amb la col·laboració d'Endesa al barri de Torre Gironella de Girona.

Fonts policials han explicat a Europa Press que el dispositiu ha començat a primera hora del matí arran d'una investigació prèvia, i s'han efectuat 4 entrades a 4 domicilis.

Durant els escorcolls, els agents han trobat les 600 plantes de marihuana, 3 quilos de cabdells i 400 esqueixos.

Per la seva banda, fonts d'Endesa han detallat a Europa Press que tècnics de la companyia han detectat connexions irregulars als domicilis on s'han dut a terme entrades judicials.

En la mateixa línia, Endesa ha pogut recuperar 164.206 quilowatts hora, la qual cosa equival al consum de 47 habitatges.

Contador