Publicat 13/02/2025 16:07

Detinguts dos joves i un menor per tres robatoris amb violència i retenció de les víctimes a Girona

Archivo - Imatge de recurs d'unes manilles dels Mossos d'Esquadra
MOSSOS D'ESQUADRA - Archivo

GIRONA 13 febr. (EUROPA PRESS) -

Els Mossos d'Esquadra van detenir dilluns dos joves i un menor com a presumptes autors de tres robatoris amb violència i retenció de les víctimes a Girona i Vilablareix (Girona).

Segons han informat en un comunicat, els Mossos es van assabentar dels delictes a principis de gener i després de la investigació van determinar que els autors dels tres fets feien servir el mateix 'modus operandi'.

En tots els casos, entre dos i quatre homes abordaven les víctimes --totes joves-- i les retenien contra la seva voluntat; els sostreien el mòbil, els demanaven amb intimidació les contrasenyes i claus bancàries i aconseguien els seus diners a través de diverses modalitats.

Han indicat que van arribar a retirar 1.200 euros i fins i tot van demanar un préstec de 2.000 en un dels casos denunciats.

Després de declarar a comissaria, un dels detinguts i el menor d'edat van quedar en llibertat, i el tercer, que tenia antecedents, va passar a disposició judicial; els Mossos no descarten més detencions.

Contador