Publicat 16/12/2023 13:16

Dos detinguts acusats d'un assalt violent en un domicili de Cornell de Llobregat (Barcelona)

Dos detinguts acusats d'un assalt violent en un domicili de Cornell de Llobregat (Barcelona)
@MOSSOS

BARCELONA 16 des. (EUROPA PRESS) -

Els Mossos d'Esquadra van detenir entre aquest dimarts i dimecres dos homes de 19 i 21 anys com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb violncia i intimidació en un domicili de Cornell de Llobregat (Barcelona).

Els fets van tenir lloc el 27 de novembre de matinada, quan tres homes encaputxats van accedir a l'interior d'un domicili i van despertar un matrimoni d'edat avanada, informa aquest dissabte la policia catalana en un comunicat.

Els assaltants van intimidar les víctimes amb armes blanques i objectes punxants per aconseguir joies, diners i aparells electrnics, i un cop ho van aconseguir, van fugir del lloc.

Els investigadors van identificar dos dels assaltants, que tenien "nombrosos" antecedents policials per robatoris violents a Barcelona i l'Hospitalet de Llobregat (Barcelona).

El cos policial va realitzar una entrada i registre al domicili d'un dels detinguts en el qual es va recuperar material electrnic robat en l'assalt de Cornell.

Els detinguts van passar a disposició judicial dijous, mentre que la investigació continua oberta i continuen en curs les accions adreades a la localització i detenció de la resta d'implicats en l'assalt.