Actualitzat 03/12/2024 18:21

Els Pirates Teatre retraten les tensions diàries d'un restaurant a 'La cuina'

L'obra 'La cuina' s'estrenarà en el Festival Temporada Alta
TEMPORADA ALTA - SERGI PANIZO

GIRONA 3 des. (EUROPA PRESS) -

La companyia Els Pirates Teatre estrenarà aquest dijous 'La cuina' en el festival Temporada Alta de Salt (Girona), una adaptació del clàssic d'Arnold Wesker que retrata una jornada laboral en un restaurant i els seus "conflictes, esperances i tensions".

La peça, dirigida per Adrià Aubert i escrita per Laura Aubert, retrata una jornada laboral al restaurant fictici Minvant, un espai que intenta sobreviure en un context "d'especulació i precarietat" al Raval de Barcelona, segons explica el Temporada Alta en un comunicat.

L'elenc el formen Laura Aubert, Bernat Cot, Ricard Farré, Núria Cuyàs i Laura Pau, amb música original d'Ariadna Cabiró, arranjaments de Pere Gual, escenografia d'Enric Romaní i coreografia de Robert González.

'La cuina', coproduïda per Els Pirates Teatre i la Sala Beckett, s'inspira en les experiències personals dels membres de la companyia i els testimonis reals de cuiners, cambrers i empresaris del sector.

Després de l'estrena en el Temporada Alta, l'obra es podrà veure a la Sala Beckett de Barcelona del 19 de desembre al 12 de gener.