Publicat 30/12/2024 11:35

La Policia Portuària de Tarragona premia el Port de Barcelona per la seguretat de la Copa Amèrica

El director de Seguretat Corporativa del Port de Barcelona, Bernat Baró, amb el premi
PUERTO DE BARCELONA

BARCELONA 30 des. (EUROPA PRESS) -

La Policia Portuària de Tarragona ha premiat el director de Seguretat Corporativa del Port de Barcelona, Bernat Baró, i el responsable de l'Oficina Tècnica de Seguretat i Protecció de la infraestructura, Santiago Montenegro, pel dispositiu de seguretat de la Copa Amèrica de vela a Barcelona.

Els guardons són un reconeixement a la "planificació i coordinació" del dispositiu de seguretat de la competició esportiva, que es va celebrar des de l'agost fins a l'octubre, informa el Port de Barcelona en un comunicat aquest dilluns.

El dispositiu va implicar agents de la Policia Portuària de Barcelona, els Mossos d'Esquadra, la Guàrdia Civil i la Guàrdia Urbana de Barcelona, a més de la Policia Portuària de Tarragona, que va permetre incrementar la vigilància marítima en unes setmanes "intenses i complexes".