L'edició de 2024 se celebrar del 30 de maig a el 1 de juny
BARCELONA, 3 juny (EUROPA PRESS) -
El Festival Primavera Sound de Barcelona culminar aquest diumenge la seva 21 edició després de reunir 253.000 assistents i 317 actuacions entre els concerts al Parc del Frum i els programats dins del Primavera a la Ciutat.
Concretament, el Parc del Frum ha congregat 193.000 persones entre el dijous i el dissabte, les tres jornades principals del festival, per on han desfilat artistes com New Order, Blur, Kendrick Lamar, Depeche Mode i Skrillex, ha informat l'organització en un comunicat aquest dissabte.
El festival ja es prepara per a la següent edició a Barcelona, que se celebrar del 30 de maig a el 1 de juny de 2024.
Rosalía, Calvin Harris, The War On Drugs, St. Vincent, Caroline Polachek, Tokischa i John Cali acomiadaran l'última nit del festival, que posar punt i final a l'edició el diumenge amb la festa Brunch Electronik.
Aquesta edició ha tornat a comptar amb el Primavera Pro, que ha estat "punt de debat i networking de referncia" per a la indústria, amb més de 3.000 professionals acreditats arribats de 65 pasos.
VALOREN LA NOVA DISPOSICIÓ DE L'ESPAI
Després dels problemes del primer dia del festival l'any passat per llargues cues a les barres, que superaven els 45 minuts, l'organització ha destacat que la nova disposició d'escenaris i les variacions en les barres i les zones de descans "han propiciat una experincia cmoda i fluida".
El relleu l'agafar la setmana vinent el Primavera Sound Madrid, que dilluns iniciar la seva primera edició com a segona seu amb un cartell "transversal i paritari", amb concerts a diversos espais de la ciutat i a la Ciutat del Rock d'Arganda del Rei.