BARCELONA 3 Sep. (EUROPA PRESS) -
Puig ha creat la tecnologia AI.LICE per ajudar el consumidor a identificar fcilment en temps real l'olor d'una fragncia sense haver-la de provar, informa l'empresa aquest dijous en un comunicat.
El client d'una perfumeria escaneja un codi QR amb el seu smartphone i, quan enfoca els flascons o 'packagings' amb la cmera, n'analitza automticament la informació a través d'una base de dades de perfums i en dona els resultats a la pantalla del telfon.
AI.LICE mostra la família olfactria de la fragncia i els ingredients dominants, i també informa de productes disponibles a la perfumeria que coincideixen amb les preferncies del client.
Puig ha treballat amb Penhaligon's per crear Magic Monocle: aquesta eina digital s'ha comenat provar a les botigues de Penhaligon's del Regne Unit i sia.
És una tecnologia que ajuda el consumidor a navegar per l'oferta olfactria de la marca mentre crea una llista de desitjos de productes per poder provar i adquirir.